Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Tradera mera...

Kategori:

är det inte det bästa stället som finns på internet?! Jag tror att 95% av barnens kläder kommer därifrån och nej, det skäms jag inte för. Har väl fått höra att det skulle vara både snålt och äckligt att handla där men det tycker jag absolut inte. Kläderna är så gott som alltid så himla fina och i bra skick att jag inte ser något som helst fel i att köpa tex en overall därifrån för någon hundrigs om värmer lika bra som en ny för många hundringar.

De senaste fynden inför hösten och vintern:



Varm och bra fleecedress. Jakob hade en likadan som liten men i andra färger och den var super.



Tumvantar är bra nu på hösten.



hon hade denna mössa förra vintern och jag tycker den var toppen så jag budade hem ett helt set i ny större storlek.

Jag har även beställt höstmössor åt som båda från LillaNoa:


Denna till Olivia med hennes namn såklart ;)


Och denna till Jakob.

Bilderna kommer från www.lillanoa.se.

Nu ska jag bara fixa ett par Kavatkängor åt dom var till i vinter. Har läst och frågat runt och de flesta är tydligen skitnöjda med dom vinterskorna så så får det bli.

Nu måste jag städa lite innan det kommer ytterligare ett par och tittar på huset. De som var här igår verkade rätt intresserade också så vi får se. Varken hoppas eller inte hoppas....

Kommentarer

  • Eva säger:

    Ja, visst blir man bäbissjuk alltid. Ändå har jag en bäbis hemma. haha. Det är nog bara en massa hormoner i omlopp;)

    2009-08-26 | 23:06:38
    Bloggadress: http://skruttenocheva.blogg.se/
  • Carola säger:

    Jag håller fullständigt med dig om Tradera, det är lite beroendeframkallande. /Carola

    2009-08-27 | 20:39:30
    Bloggadress: http://carolamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: