Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Snart dags igen

Kategori: Allmänt

om några minuter ska jag till jobbet. Det känns helt ok då man jobbar med bra personer.

Idag har varit en bra dag, När jag hade sovit färdigt åt vi och la Trollet sedan låg vi bara i solen och myste. När Trollet sedan vaknade så åkte vi till Saiva och där var det fullt ös medvetslös. Jakob hittade sin gamla polare Jennifer och dom släppte knappt varandra med blicken. Trollet gjorde en störtdykning rakt ned i vattnet men flöt upp lika fort, dock med ansiktet nedåt så det var lite otäckt trots att jag hade plockat upp henne på en tredjedels sekund.
Hemma igen så blev det hemmagjorde hamburgare till middag och efter det så smet jag och Jakob ut med moppen och köpte glass som vi satt och åt i kvällssolen vid ICA. Myyyyyyys!!

Nu ska jag strax till jobbet och funderar på att ta med en av de 2 tårtorna som står orörda i kylskåpet. Inte en käft har varit förbi idag vilket känns lite trist. Dock som tur är så beror det ju inte på att alla hatar mig utan på att varendaste en är upptagen idag antingen med jobb, vänner eller att vara borta på semester.

Jaja...hejs.

(Tack för paketet mamma)

Kommentarer

  • kajjan säger:

    Fyller du år idag? Grattis grattis från oss!!! ;)

    2009-08-08 | 20:40:25
  • Carola säger:

    Grattis, du fyller år samma dag som min storebror Thomas.

    2009-08-08 | 21:48:56
    Bloggadress: http://carolamfl.blogg.se/
  • Syster säger:

    Välommen till min värld, jag har aldrig blivit uppvaktad på min födelsedag jag. Men idag kommer vi förbi.

    2009-08-09 | 08:01:23
  • Hanna säger:

    Grattis i efterskott! Jag är aldrig svårbjudd på tårta & kalas, så hade jag varit hemma så hade jag förstås kommit förbi! :)

    2009-08-09 | 11:41:59
    Bloggadress: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här: