Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Så svårt...

Kategori: Allmänt

det här med inbjudna och anmälda är svårt tycker jag.

Det är många som efter att ha fått inbjudan kommit och sagt att "gud så roligt mm mm" men inte sagt något om dom ska komma. Sen i efterhand har det visat sig att en del tagit för givet att vi ska förstå att dom kommer bara genom deras gratulationer. Så är det inte, vi har ingen aning om ifall folket som grattulerar också tänker komma.
Jag börjar oroa mig för att i slut'ndan bli tvungen att ringa runt och fråga ändå pga att så många trott att vi "förstått" att de ska komma.

Så snälla ni som läser, RING och anmäl er så vi vet säkert!

Kommentarer

  • Diana säger:

    Spännande med bröllop :-) Själv får jag lite bröllopsnoja varje gång jag är gravid ;-) Få se när det väl smäller till, gäller ju att vara överens om hur och vart man vill gifta sig...

    2009-08-12 | 13:12:41
  • eva säger:

    Jag kommer! :D

    2009-08-12 | 16:38:04
    Bloggadress: http://blogg.passagen.se/evisaur
  • Hannah säger:

    Har du skrivit på inbjudan nån sista datum eller nåt för anmälan?

    Tycker ju att dom borde säga ordagrant om dom tänker komma eller inte.:) men alla är ju olika.



    super grattis igen. är såå avensjuk..:)

    2009-08-12 | 20:13:50
    Bloggadress: http://mittstoralillaliv.blogspot.com
  • kajjan säger:

    va bra att du är ledig!!! =) Perfekt! Då ses vi där! =) nu måste vi meddela de andra morsorna. kram

    2009-08-13 | 11:42:57

Kommentera inlägget här: