Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Lilla Baby-P

Kategori: Allmänt

Som jag önskar att jag hade kunnat göra något för dig.
Jag har unvikit att läsa så mycket om detta då jag nästan kräkts av bara rubrikerna. Han trodde säkert att det var så livet skulle vara, han visste inte av så mycket annat.
60 besök utav myndigheterna och inget upptäcks....jag blir kräksjuk igen.

Lilla söta Baby-P....så skönt att dom inte plågar dig mer, att du inte har ont längre och inte behöver vara rädd.

Jag hoppas att nu när identiteterna är röjda så kommer de andra i fängelset att långsamt plåga dessa människor till döds....dom förtjänar inte att leva..dom förtjänar ingenting. Dom förtjänade inte dig.....

Kommentarer

  • Emily säger:

    Jag har också läst mycket om Baby P men tillslut började jag må så dåligt att jag inte kunde sova på natten. Första gången jag blivit så berörd av tidningsartiklar faktiskt även om man många gånger läser om hemska saker. Fy fan det går inte ens att föreställa sig hur sådana människor fungerar och att det faktiskt finns barn som råkar ut för sådant.

    2009-08-12 | 07:16:42
    Bloggadress: http://emilystighall.blogspot.com
  • Tandla säger:

    Va f*n är det för fel på folk!!!!

    2009-08-12 | 09:18:18
  • Evelina säger:



    Jag kräks! Hur sjuk få man bli?

    Å jag förstår då inte varför dom ska skyddas och få skyddat identitet.(?) Dom ha begått det hemskaste brottet man kan begå, då ska man inte skyddas...

    2009-08-12 | 10:12:29
    Bloggadress: http://chocko.blogg.se/

Kommentera inlägget här: