Maroschka

En småbarnsförälders vardag

En ny kvinna..

Kategori: Allmänt

Jag minns när jag hade fått Jakob. Som de flesta så togs det bilder på BB som skickades till typ alla som hade en mobiltelefon. En kompis hade sagt till en annan kompis när hon såg bilderna att "så annorlunda Marie ser ut, det syns att det hänt något med henne, att hon blivit mamma".

Idag ringde min älskade Lisa och direkt jag började prata med henne så kände jag det, hur förändrad hon lät. Allt har iallafall gått bra för hela lilla familjen än om det blev lite hastiga ryck. Sötaste Ella är en knubbig dam med sina ynkliga 46cm till sina 3190gram. Lilla donnan finns att beskåda HÄR

Nu ska M snart ta ungarna och åka på födelsedagskalas och jag är så vansinnigt genomtrött att jag tänker banne mig stanna hemma och vila i lugn och ro. Dessutom skonar jag min kropp från allt underbart fantastiska slisk som förmodligen finns hos H och D då H är så vansinnigt duktig på att baka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: