Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Dockvagn köpes

Kategori: Allmänt

Jag fortsätter annonsera via bloggen jag :)

När vi var hos Helena Steward igår så upptäckte ju trollet en dockvagn och där fick Pellefant åka bra många varv. Hon tyckte det var så kul att den fick gömmas, det var så mycket folk som hela tiden var ivägen vilket gjorde min lilla donna aningens förbannad.
Vi hade tänkt ge henne en i julklapp men tror fasen jag måste leta efter en nu.
Så har du en dockvagn att sälja oss som iallafall är i rätt bra skick så tala om det.

Nu måste jag fortsätta städa...det ringde ännu ett par så 4 är vi uppe i nu...men de flesta vill säker bara titta, jag ids inte tro någonting annat.

Kommentarer

  • Evelina säger:



    Hehe.. nä, där gissa du fel. alldeles strax kan du få veta :) tålamoood.

    2009-08-21 | 11:31:03

Kommentera inlägget här: