Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Arg och ledsen...

Kategori: Allmänt

Vissa människor är så sjuka att man inte riktigt vet om man ska tycka synd om dom.

Jag har suttit och läst och följt en tråd på familjeliv där en tjej som väntar barn i okt först inte känt bebisen på ett tag och sen har det fortsatt med diverse komplikationer och nu sist har hon vältydligen fått honom alldelens för tidigt och berättat att han ligger i kuvös osv. Man har oroat sig för honom. Folk började bli lite misstänksamma när saker inte riktigt hängde ihop ibland som tex vikt och ålder osv.
Tillslut la hon ut en bild i galleriet på sin lille pojke då för att visa hur liten han var eller något men då känner flera andra melemmar igen bilden då hon stulit den från en kvinna vars litte pojke dog i dec. Hon stal bilden på hennes nu döde son, sa att han var hennes och att han levde och kämpade på! Såklart när detta uppdagades så avreggade hon sig snabbt och försvann.
Varför??! Vad får hon ut av detta? Att folk tycker synd om henne antar jag...många har följt detta....sjuka jävla människa!

Det här gör ju att man genast tänker till lite och det känns just nu inte alls bra att ha bilder på barnen så lättåtkomliga. Jag funderar nog på att sätta lösen på bloggen. Inte för att det stoppar den som verkligen vill ha något men lite bättre blir det ju. Det kommer nog bli så iallafall ett tag tills jag släppt det här och lugnat mig......

Jag håller det öppet några dagar så kan ni som vill ha lösen maila mig på:  [email protected]

Så de så....

Kommentarer

  • kajjan säger:

    hehe, eftermiddagen menar jag efter kl 12...uttryckte mig kanske lite tokigt. Det var precis så vi gjorde idag som du skrev att ni gör med oliven...La ut henne direkt efter hon käkat lunch och då sov hon i 2 timmar och var vaken sedan till 19:30. Men det verkar ändå som att hon behöver den där timmen på morgon. Då somnar hon vid 9-9:30 nångång och sover oftast 1 1/2 timma, sedan sover hon igen vid 15 typ...1 1/2 timma igen. Men då är hon uppe lite längre istället. Typ till 20-20:30. Ah vi får se imorgon hur det blir, det är ju ganska mysigt att få gossa ner sig brevid henne då hon sover morgonluren. ;)mamman är så trött på morgonen.;) hehe

    2009-08-02 | 00:11:53
  • lisa säger:

    Vad fint du har gjort bloggen!



    SÅ sjukt! Jaa man kan verkligen undra vad de får utav att göra en sådan grej. Jag tar gärna lösen!

    2009-08-02 | 06:19:57
  • Tella säger:

    jag vill gärna ha lösen :)

    2009-08-02 | 17:11:28
    Bloggadress: http://tellas.blogg.se/
  • Ea säger:

    ...och jag också!

    2009-08-04 | 08:34:41
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com
  • Hannah säger:

    jag vill med ha lösen.:D

    2009-08-05 | 09:57:21
    Bloggadress: http://mittstoralillaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: