Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Sova eller inte...

Kategori: Allmänt

det är frågan. Är så vansinnigt trött men det är ju Ctyakuten nu om 10 minuter och jag måste ju nästan se det som vanligt. Jag somnar väl i soffan och förlorar hur som helst..

Idag har vi inte gjort så mycket alls och det är skönt. Vi var på mammaträff som var mycket trevlig trots ligt uppslutning. Alla har så förbaskat fint hemma så jag får panik men det går ju inte för om både kök, sovrum, vardagsrum och badrum samtidigt!! Jag vill bli rik...

Imorgon blir det Lycksele och en sväng in på Åhlens där jag förhoppningsvis hittar lite mer kläder till kidsen och kanske kanske något litet till mig själv och när vi kommer hem är det träning med Eva...jihoo!

Nu ska jag slänga mig i soffan dårå...
Bjuder på en lortig Trollunge som mest bara slamsar när kameran kommer fram numera. Jakob ville inte vara med på kort idag han.










Kommentarer

  • tella säger:

    ja kanske.. de bor ju inte villis men inte så långt ifrån.

    2009-04-07 | 14:39:53
    Bloggadress: http://tellas.blogg.se/
  • Elin säger:

    tack för tipset. jag ska kika in på det senare. =)

    Ska du inte komma och hämta boken föresten?

    2009-04-07 | 15:03:37
    Bloggadress: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: