Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Panik!

Kategori: Allmänt

Just nu har jag panik och gråten är inte långt borta.
Vi som tar miljoner kort på ungarna har ju varit duktiga och brännt ut bilderna på en backupskiva ifall datorerna skulle paja.
Jag har hittat en från 07 med alla bilder på Jakob men den vi gjorde strax efter Olivia kom är puts väck!! Jag har letat överallt men jag kan fasen inte hitta den och där är ju fullt med bilder jag är rädd om och jag hade tänkt bränna över en hög nu igen då det är några månader sedan...fan fan fan!!

Kommentarer

  • Ea säger:

    Luuuuuuugn, du kommer att hitta den bara du lugnar ner dig lite och tar några djupa andetag. Den har inte bara försvunnit. Ni har ju gjort om i datarummet och som du städar och fejar så har du nog bara lagt den på något bra ställe :).

    2009-04-28 | 11:20:57
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här: