Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Och så gick det...

Kategori: Allmänt

Mammaträffen var supertrevlig som vanligt och Helena Streward hade bakat för kung och fosterland.

Träningen gick segt idag, ben är inte min favorit och jag var stressad.

Ica hade inga sandaler i Trollets storlek eller överhuvudtaget "bebisskor" men hon skulle få in massa mer under veckan trodde hon så vi får avvakta.

Jag har köpt en cykel och är superlycklig, som jag längtat. Nu ska jag leta efter en cykelkärra och en barnsits och hjälmar åt oss alla tre.

etar jeans för glatta livet! Jag har ett enda par jag jämt har numera. Måste ha ett par stuprör till och så vill jag ha ett par baggyjeans.

Barnen ligger och om 20 min börjar Cityakuten.'
SEn sover jag så godnatt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vart tränar du nånstans? Body Center eller bara hemma?



    Själv har jag äntligen kommit igång med min hemska Orbitrek.. Nu kan jag stå på den typ 20 minuter iaf :D HAHA jag har grymt dålig kondis men det tar sig :) Har inte tid med nån annan träning än hemma just nu.. Men om jag kommer igång ordentligt å får nån kondis, kanske jag blir peppad att ta mig tid för mera :)

    2009-04-20 | 22:14:12
    Bloggadress: http://fiabergqvist.blogspirit.com/
  • Ea säger:

    Jag åker hem igen till helgen om du vill att jag ska kika efter några speciella sandaler :).

    2009-04-21 | 05:06:11
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här: