Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Mamma!

Kategori:

Ja det säger Trollet halva dagarna nu och endast till mig så jag törs nog påstå att hon vet innebörden av det nu. Mycket tidigare än jakob var medans han istället nästan gick utan stöd vid det här laget så det stämmer nog att dom är tidiga på antingen tal eller motorik, iallafall på mina barn :)
Jag stod med kameran redo och skulle filma när Trollet sa mamma men hon var såklart inte ett dugg intresserad. När hon sen låg på skötbordet så sa jag "säg mamma då" "Mamma" säger hon klart och tydligt för varje gång jag ber henne. Suck.

Idag är det schematräff på jobbet, jag börjar ju om 1 månad chdet känns sådär. Tur det bara handlar om några veckor innan det är semester i 5 veckor :)


Supertrött Oliv




Kommentarer

  • Sandra säger:

    Det tycker jag var ett himla bra pris! :)

    vars köpte du den? Den är i bra skick eller?



    Nä, men lite kondis skulle ju inte skada! :)

    Dom dagar det är dåligt väder kan det vara kul att ha ett inomhusalternativ, dessutom är det ju lite tyngre än att promenera :)

    2009-04-01 | 12:22:01
    Bloggadress: http://sandramartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: