Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Kurs idag

Kategori: Allmänt

Idag fick Magnus ta ledigt på förmiddagen eftersom jag hade en kurs via jobbet som jag behövde gå på. Jag har aldrig varit ifrån TRollet så länge men allt gick bara bra både för mig och henne.
Mindre kul var att jag fick mail idag av chefen om att det är obligatorisk APT den 27 maj från kl 17-19. Jag jobbar den sagen 7.30-17.00 så det skulle innebära att jag inte träffar barnen mer den dagen än på morgonen innan dom ska till mormor. Måste försöka få flex så jag kanske blir ledig mellan 14-17 iallafall så man hinner kramas en stund.

Idag när Trollet hade sovit klart på eftermiddagen så åkte ag, hon och Jakob till leksaksaffären och shoppade loss lite. Vi har så jäkla dåligt med pysselgöra hemma just nu så vi köpte ritbblock, alfabetspyssel, målarfärg, ansiktsfärg och såklart en liten bil ;)  HIttade ett tält med Cars på också som Jakob ville ha. Han skulle noh älska att ha sitt eget "hus" på baksidan så jag ska köpa det åt honom sen.

Jag och Eva har tränat även idag och idag gick det bättre som tur var. Vi var ensamma och jag hoppas verkligen att dom inte har någon slags filmkamera installerad någonstans där...hohoho...

Nä nu blir det soffan....

hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: