Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Köpes!

Kategori: Allmänt

Det har ju fungerat så bra tidigare att annonsera i bloggen så jag kör på det igen :)

Finns det någon härikring som har en sån barnsits/stol som jag kan sätta bak på min cykel så jag kan ta Olivia med då jag ska cykla?
Jag söker även efter en cykelkärra men det räknar jag med är svårare :) så en sits blir bra till att börja med.

Hur verkar kärran vara Helena? Törs man sig på ett köp?
Det var här jag läste det jag berättade om.


I övrigt känns det rätt nedåt just nu :(

Dags att lägga barnen!

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Fy inte roligt att känna sig nere, har själv just kommit ur en svacka..Det är verkligen jättejobbigt. Nu gör jag så gott jag kan för att försöka se allt så positivt som möjligt, funkar ganska bra.:)

    2009-04-29 | 22:59:35
    Bloggadress: http://mittstoralillaliv.blogspot.com
  • Anonym säger:

    jag är väldigt nöjd med kärran. Jag ser inget fel på sitsen ( att den skulle vara slapp), man sitter ju på tyget, ingen platta alltså, och nog tror jag att det kan vara skönare. Den som var köpt på coop hade , vad jag fattar, kostat 2000:- plus regnskydd, det tycker jag inte att en cykelkärra är värd, jag cyklar inte mycket, men det är klart, man får vad man betalar för...;)

    2009-04-30 | 22:52:43
  • Fia säger:

    Ja man får ju hoppas i alla fall :)

    2009-05-02 | 10:26:09
    Bloggadress: http://fiabergqvist.blogspirit.com/
  • Maydotter säger:

    På activekids.se finns kärror i olika slag. Dock det dyrare slaget och mer för friluftsliv... Vi ska investera i en sån både för cykel och för hund. Är oxå lite sugen på skiddelen... men den går ju att köpa till senare =)

    2009-05-03 | 09:04:13

Kommentera inlägget här: