Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Klänningshjälp

Kategori: Allmänt

Som de flesta av mina vänner vet så är jag ingen klänningsmänniska. Jag känner mig väldigt obekväm och känner mig mest som en fet gris. Dock vet jag att Magnus varje sommar hoppas på att få se mig i klänning så jag tänkte göra ett försök. Jag har blivit väldigt inspirerad av Erika som jag tycker har väldigt bra smak vad gäller klänningar så hjälp mig nu för jag har ingen koll på vad som är snyggt och inte vad gäller den typen av plagg. Länka mig några snygga klänningar, somriga och som inte smetar åt som korvskinn... Då kanske jag ger det en chans...

Kommentarer

  • Ea säger:

    Oooooj, det finns hur mycket som helst på klänningsfronten just nu. Jag är själv helt såld och kan tipsa om miljarder :). Ett tips är väl att ta en lite rockigare klänning om du inte vill känna dig sockersöt, det finns en grymt snygg i jeans på H&M som man kan använda skärp till och markera midjan. Du kommer att bli skitsnygg och inte alls någon korv.

    2009-04-28 | 08:07:10
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här: