Maroschka

En småbarnsförälders vardag

I give up!

Kategori: Allmänt

Nu var vi i Lycksele idag och jag hittade inte mycket mer där i klädväg. Trollet fick ett set med barbapappakläder, dvs body och byxa. Jag köpte nån grej till GosGrisen Elias och ett par mjukisbrallor till Lillegris.
Nej nu tänker jag satsa stenhårt på Tradera!  Först ut är 2 tunikor jag vunnit till henne, strl 86 och till lilla rara priset av 70kr.





Och på min minneslista har jag nu massvis med leggings, undebart söta kjolar, klänningar och tunikor och skjortor och annat.

Jag passade också på att smita in på BB och snusa på Angelas lilla lilla lilla tjej. Jag minns inte vikten exakt men ca 2900g och 47 lång.  MYYS!

Nu är det dags för NCIS. Bye bye!

Kommentarer

  • eva säger:

    är det jennys grabb som ska heta elias?

    Bra namn! =)

    2009-04-07 | 21:50:35
    Bloggadress: http://blogg.passagen.se/evisaur
  • lisa säger:

    Jag använder mig utav "Dr.G Strindberg Balsam liniment". Det var en ssk som att den var ok, men inte tex tigerbalsam eller alla som finns på apoteket. Sökte nu men stod rätt dålig info här på internet. Glad Påsk . Puss

    2009-04-09 | 19:33:59

Kommentera inlägget här: