Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Hemma igen

Kategori:

efter en lååååång lång dag.
Det var en del stress inblandat kan man ju säga men det gick bra och alla tider hölls. Men jag är grymt besviken på min shopping som jag så länge sett fram emot.  Jag var alldelens för stressad och då varken mor eller man skulle handla något så gick dom alltid bakom mig och väntade och då blir man bara mer stressad. Jag tycker sortimenten var usla! Knappt något fint fanns i Jakobs storlek och fanns det något som kostade det alla mina pengar. Till Trollet fanns typ ingenting om man inte vill ha MIss Kitty på allt. Men det blev några små plagg och sen ska jag kolla på tisdag i Lycksele också om jag kan sätta sprätt på några sedlar och i sista hand blir det att beställa från katalog.

Tompa vet nu även på ett ungefär vad jag är ute efter så han ska skissa upp det till mig och förhoppningsvis har jag en snygg tatuering klart och betalt iallafall innan BBQ:n då jag förhoppningsvis gör nystart på hotellet.

Ungarna var helt fantastiska båda två och jag kunde inte vara stoltare över hur bra dom betett (men stavas det verkligen så?) sig.
GosGrisen var bara söt och gosig som vanligt men fortsätter han som nu kommer han snart ha ätit upp min syster.

Nu är det verkligen dags för sängen!


En baddräkt med fjärilar på, den enda jag hittade som inte hade MissKitty eller My Little Ponny på och 3 linnen.


Klänning


Liten kjol


Mockasiner


Solhatt (Rosa jag vet men sortimentet var som sagt uselt och jag hoppas på att hitta flera i andra färger)


Skjorta till Lillegris


T-shirtar


Och trollet fick en gunga med tuta på som ska hängas på altanen. mormor köptde denna roliga sak.

Allt till Trollet i strl 86 och det ser fasen stort ut men man vet aldrig hur snabbt hon hinner växa på 3 månader och hellre en hög stora kläder somhon ändå kan ha på sig än en hög med för små som bara är att stoppa undan.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: