Maroschka

En småbarnsförälders vardag

FF

Kategori: Allmänt

= Farliga Fasoner!

Trollet som senaste tiden bara vill stå och gå har nu fått för sig den dumma fasonen att hon tror hon kan trippa iväg själv.
När hon står upp så kan ha alltså plötsligt bara släppa händerna och försöka springa iväg vilket såklart går jävligt dåligt och är rätt farligt också. Men håller man i henne blir hon förbannad. Om barnen ändå hade kunnat få Magnus temprament istället för mitt.
Men hon kan stå själv i flera sekunder och blir bara duktigare. Hon riktigt kämpar för att behålla balansen.




Idag har inget hänt annat än att Eva var här och vi gjorde slag i saken att försöka få mig ljushårig. Det gick väl sådär. Som oftast sker vid hemmaexpriment så blev jag mest gulhårig och det är väl inte så väldans vackert men det hoppas jag har fixat bort på någon/några veckor.
Nu ska jag gå och lägga mig o bara vara fet ful och gulhårig ett tag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: