Maroschka

En småbarnsförälders vardag

En bra fredag

Kategori: Allmänt

Idag fick jag ett brev hem som gjorde mig väldigt glad. Det kom från försäkringsbolaget där jag hade Meggie försäkrad, jag kontaktade ju dom ang att hon var avlivad och att det var pga benen.
I brevet stod att jag var berättigad till ersättning och att 11000kr ska sättas in på mitt konto.
Jaaa..jag blev glad. Nu ska det mesta till kredikort och skulder men det var ju sannerligen välbehövliga pengar. Ska spara resten till nästa sommar då det blir dags för valpköp. Jag gissar på att chihuahuas kommer fortsätta vara överdyra ett bra tag till.

Lite bilder från idag:










Kommentarer

  • Fia säger:

    Hehe.. Jag hatar inte potatisbullar men älskar dom inte heller.. Det går liksom att äta men är ju verkligen urtrist! Utan vitkål skulle jag inte ens kunna tänka mig dessa platta potatisar :)

    2009-04-17 | 15:22:53
    Bloggadress: http://fiabergqvist.blogspirit.com/

Kommentera inlägget här: