Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Att tiga är guld?

Kategori: Allmänt

Jag tycker det är mest jobbigt. Jag får jämt blåsor i munnen och dom lägger sig alltid så illa som det bara går. Just nu har jag en stor stor blemma på sidan av tungan som varje gång jag pratar eller äter skrapar mot tänderna och jag gråter nästan....jävla piss.

Idag har inget bloggvärt hänt, vi har busat, kramats, städat, ätit, bakat och myst. Trollet var extra mysig ett tag och vilade huvudet mot mig så jag passade på och knöt upp henne så jag kunde plocka sämtidigt.

Imorgon blir det Umeå hela långa dagen och det känns super. Fasen vad jag ska handla åt ungarna. Och det ska bli kul att se vad Tompa har för ide om min tatuering också. Men resan gruvar jag mig för. Trollet gillar inte att åka långt...usch usch!




Kommentarer

  • Erika säger:

    Har du ingen bärbar DVD eller kan du inte montera upp datorn då så att hon får kolla på något barnvänligt. Kanske inte är att rekommendera för små barn men det blir kanske en behagligare resa.

    2009-04-03 | 15:45:49
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com
  • Erika säger:

    Jag menade i bilen? :)

    2009-04-03 | 16:39:59
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här: