Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Vill ha...

Kategori:

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Jag vet, de är ursnygga - Juni får alltid komplimanger när hon har sin overall på. Däremot ska jag köpa en större snart, för nu är det snart för liten - damn it!

    2008-09-26 | 13:11:33
  • Anonym säger:

    http://johannasfunderingar.blogspirit.com/archive/2008/09/17/2-manaderskontroll.html



    En dålig bild, men där är den :) Dock är kortet boostat, så så rosa är den inte! Hennes är i storlek 62-68, men den passar perfekt nu, så jag skulle nog säga att de är små i storleken! 68 är annars jättestort för henne, 62 är gränsfall för stort. Köp en storlek större än du tänkt iaf! Jag köppte min på Tradera, lyckades få den skitbillig,typ 150 spänn - innan juni föddes dock. De brukar ofta bli rätt dyra har ja sett....men åh, de är skiiiiitfina på! Evelina har en också btw.

    2008-09-26 | 13:23:31

Kommentera inlägget här: