Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Sugen på förändringar!!

Kategori: Allmänt

Jag vill fortfarande flytta.....mer och mer för varje dag. Tyvärr har min andra hälft svalnat i sin längtan så som det ser ut nu blir vi kvar ett tag till. Nu hör jag nästan lättnades suck som ungarnas mormor drar när hon läser det här och hur glad morfar sen blir när hon berättar. MEN vi får se senare! För jag vill till stan.

Se tex på allt man hittar på blocket.....alltis långt borta och med bensin eller fraktkostnader så blir det så dyrt så det är skitsamma.

Jag lägger ut en efterlysning här också får vi se om det lede rnågonstans.
Finns det någon i lilla ynkliga Vilhelmina som har:

En hokus pokus stol i fint skick?
En BUMBO-stol
och en byrå till Olivens rum?

Nu ska jag sura....

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Att du inte sa något i helgen, vi har en bumbo som du gärna får låna tills det att Olivia sitter själv. Vi kommer ju med jämna mellanrum så den är nog inte så långt borta.

    2008-09-23 | 15:58:17

Kommentera inlägget här: