Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Så uppgiven...

Kategori: Allmänt

min dröm var att få "lillebrors" rum färdigt innan han kom.....och än står det bara där och gapar.
Jag har allt, sötingMarlene har tom fixar gardinerna åt mig i Härnösand men jag får inte tag på någon byrå!! En helt ny är för dyr men jag kunde v'l aldrig tro det skulle vara så omöjligt att få tag på en begagnad byrå.
Jag kommer aldrig få sätta upp djungelwalliserna innan nästa jul och då ska hon ju få ett nytt rum i julklapp så då behövs dom inte.....jäkla skit!

Kommentarer

  • evelina säger:

    hm? jag vet inte om det hör ihop? har du testa å smörjt med inotyol? jag smörjer som en tok i Rasmus rumpa.

    hur länge tänker du vara mjölkfri?

    vad jobbigt med reflux. hur länge måste hon lida av reflux? växer det bort av sej själv eller?

    va skönt att du kan ta hon i vagn. man känner sej inte lika isolerad längre. rasmus är likdan, han sover så länge jag går. men stannar jag, då vaknar han. så han kan nästan aldrig ligga här utanför å sova efter vi ha varit å gått.



    nä, mjölkstockning är ingen höjdare, än fast jag tror jag har en ytlig en, så gör det nog ont... jag kan bara tänka mej hur ont det gör dom som få varbölder. ajaj...

    2008-09-02 | 10:51:01
    Bloggadress: http://chocko.blogg.se/
  • lisa säger:

    Men.. Jag tror i allafall att olivia är så nöjd med hennes rum ändå och tillslut borde du ju hitta en byrå ! Jag ska hur som helst hålla ögon och öron öppna !

    2008-09-02 | 11:22:36

Kommentera inlägget här: