Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Promenix

Kategori: Allmänt

ska jag och Oliven snart ut på. Tänkte jag skulle vänta lite bara tills hon kanske blir lite hungrig så hon slocknar och sover riktigt gott sen.
Dagen Oliv:



Hon kräktes ned sig 2 minuter efter jag satt på klänningen.
Idag borde jag inte kunna säga att jag är trött. Vi la oss kl 22.30 och somnade som stockar, kl 5 åt Oliven sen sov vi till 10.30....fast ÄNDÅ känner man sig småtrött.

Jag kunde inte låta bli att handla lite när jag kolla runt på www.ellos.se så det blev några små saker i strl 74/80 som hon kan ha sen.




Body med texten: Og you give me a hug I will give you a smile, och tossor.




En vit "jobbingdress" och men av någon anledning går inte den bilden få in....

Nää..nu mat, ny blöja och sen ut i vagnen.

Kommentarer

  • tella säger:

    så jääävla jobbigt när de kräks sådär. man måste verkligen planera när man sätter på dem kläder så att de hinner ha dem en stund innan de blir dyngsura av kräk! usch!!

    2008-09-09 | 17:05:22
    Bloggadress: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: