Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Naken

Kategori: Allmänt

vad är det nu det innebär när man drömmer att man är naken?
Jag drömde inatt att jag skulle få klippa mig ÄNTLIGEN. Det var Kajsan som skulle klippa mig och hon höll till mitt emot Krogen. När jag kommer fram och ställer mig vid dörren så inser jag att jag är naken! Vilken obehaglig känsla som spred sig i hela kroppen ändå tills jag vaknade.

Oliven är som en liten snurra nu när man lägger ned henne. Ligger hon på rygg med fötterna mot mig så har hon snart snurrat 180 grader, hon sparkar sig runt med fötterna. Vände sig från mage til rygg gjorde hon runt 5 veckor så nu väntar jag på rygg till mage men det dröjer nog ett bra tag för det är ju svårare.

Jag ser att jag fått en ny prenumerant och blir ju så nyfiken på VEM? Kan man inte kolla det någonstans vilka som har lagt till en för bloggkoll?
Bara Fia och Marlene än som trätt fram :-)

Kommentarer

  • Elin säger:

    Det är jag.... =) Man måste ju hålla koll på grannarna. ;)

    2008-09-23 | 17:13:09
    Bloggadress: http://ellllliiiiin.blogg.se/
  • Kajsa säger:

    hehe, jag är ju också prenumerant! ;) Såklart! =) Å, ja, nog få du komma naken å klippa dig, varsågod...hahha!!!!! =)

    2008-09-25 | 00:39:51

Kommentera inlägget här: