Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Mössprovning

Kategori:

När jag läste K:s blogg kom jag på att jag inte kollat vilka mössor hon kan ha och tur var det ju att jag gjorde det.
Hade innan hon ens var född köpt en gul hjälmmössa med en älg på som det står 3 månader i strl så den tog jag fram nu och gissa vad...den är för liten :( Jag som tyckte så mycket om den. Tog fram en lila som jag köpte från samma ställe och med en elefant på som det står strl 6 månader i och den kunde hon ha nu.
Köpte en röd mössa från Ida-T på tradera också som blir bra till den röda fleeceoverallen.





Den lila hjälmmössan och elefanten som inte syns på bilden...och en Oliv som börjar bara riktigt trött igen.



Och den mysiga stickade toppluvan med fleecefoer från HM som hon kan ha då vi är ute med skotran. Här blev hon för trött så nu sussar hon gott i vagnen igen...sötgris.

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    hehe, den där rosa från h&M har Bella också, i 2 storlekar så hon kan ha den sen i vår också!

    2008-09-25 | 23:55:54

Kommentera inlägget här: