Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Mera pryls

Kategori:

Handlat lite på www.giraffo.se

Hoppisar till Oliven, Jakob älskade dom som liten:






Ett eget glas till Oliven som hon inte kan använda på 1,5 år ;)



Ett eget glas till Jakob:


Leksaker som lyser och ändrar färg i badet:



Och en skallra (den rosa ;) )



Och en skål som det står "lördagsgodis" på men som jag inte får in på bild.
Har kommit på en bra julklapp till Oliven också vi ska köpa, en lära gå vagn. men jag vill ha nån lite roligare än dom vanliga fårn BRIO.
KAJSA!! Vart finns det häftiga lära gå vagnar??  ;)

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Hmm tyvärr kan jag inte tipsa om nån...för jag vet faktiskt inte! Men nånstans borde det väl finnas. Du få googla!? ;)

    2008-09-02 | 21:36:19
  • evelina säger:

    jag tycker att brios enfärgade är fina. dom finns på barnens hus å babyproffsen. men oxå såg jag dom hade en ljusrosa som en dockvagn :)

    2008-09-03 | 11:19:09

Kommentera inlägget här: