Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Handlat

Kategori:

denna fina till Oliven!
Bara 250kr.

Kommentarer

  • tella säger:

    jag har en sådan från ikea.. men du sätter toppen av sänghimelen mitt över sängen i taket och brer sen över den på sidorna över hela sängen så blir det mkt finare.. .. =)

    2008-09-01 | 11:11:34
    Bloggadress: http://tellas.blogg.se/
  • Kajsa säger:

    vilken räcer! hihi! JO jag har köpt lite 74 också...men hon drar 62 nu...sist vi va å mätte då hon var 6 v var hon 59 cm! Så nu är hon säkert 61/62 kanske! Men hon kan också ha vissa klänningar i strl68. SAmt några pantalonger!=) men oj va skoj det är att få börja ta fram de lite större kläderna! =) HUr mår ni?!

    2008-09-01 | 11:12:49
  • evelina säger:

    men hej!

    nä, ja slutade vara mjölkfri efter 2 veckor, märkte ingen skillnad på Rasmus. Så han var inte överkänslig, det är nog bara en mognadsprocess för tarmarna. men man märker att han har blivit "äldre", han är mkt mer nöjdare nu å gladare.

    hur går det för din lilla tjej?



    här har rasmus varit förkyld, å ja ha fått mjölkstockning. :/

    2008-09-01 | 14:39:51
  • Hanna säger:

    Vilken fin stol, vars har du hittat den? Jag funderar också på att köpa en stol, men en hoppgunga står högt i kurs också. Den var ju tokbillig den här stolen så om den inte är köpt beggad så vill jag veta vars du fyndat den :)

    2008-09-02 | 14:59:32
    Bloggadress: http://johannasfunderingar.blogspirit.com

Kommentera inlägget här: