Maroschka

En småbarnsförälders vardag

En liten karamell

Kategori: Allmänt

sitter och sover i sin babysitter.



Här börjar ögonen bli tunga




Idag ska jag fara på sportringen och kolla in kläderna vi får välja ut som kommunen betalar. Jag hoppas på att hitta en bra vinterjacka.
Sen kanske man skulle ta en promenad...jag måste verkligen börja röra på mig mer!! Det är verkligen mycket svårare att bli av med graviditetskilona efter andra barnet än första. Jag vill inte se ut såhär...jag vill inte känna mig som en vandrande brulepudding.

Nu har amningshormonerna börjat sätta tydliga spår igen, det dröjde längre tid den här gången men nu är jag nog snart skallig. Jag tappade massa massa hår när jag ammade Jakob också så jag vet ju vad jag har att vänta.

Neee..nu ska jag kolla vilken film jag o älskling ska se ikväll. Nu när det är mörkt på kvällarna är det ju så mysigt att se film igen med tända ljus och helst lite uppskuren melon.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Visst är det ändå rätt mysigt med mörk vinter även om sommaren kunde varit mer att önska? Det är riktigt charmigt att sitta i mörkret med tända ljus & mysa till en film - speciellt när man är mammaledig också :)

    2008-09-08 | 13:13:32
    Bloggadress: http://johannasfunderingar.blogspirit.com

Kommentera inlägget här: