Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Återträff

Kategori:

har vi imorgon med mammagruppen. Blir kul att se bebisarna men vi är ju sån liten grupp att sen ska Kajsa och Johanna få skvallra när dom ska ha sina så ska jag försöka ta mig iväg dit också nå vändor.

Nu får vi snart hem gåstolen, oj vad jag längtar tills hon kan använda den det var ju så kul. OM hon nu gillar den...det är ju inte säkert. (Hjälp vilken jätte bajsning Oliven just gjorde i mitt knä). Sen hoppas jag på byrå under veckan och sen vill jag få hitta åt en lila hokus pokus stol snart och sen få hem babyvakterna vi köpte. Går ju inte ha henne på altan utan babyvakt nu när man inte kan ha dörren öppen.

Nu ska jag lägga ut henne på altan och försöka på lite ordning här hemma.

Några bilder och en liten film från nu på morgonen.









Bry er inte om hur fånig jag låter...ni vet ju själv hur man är ;)

http://s127.photobucket.com/albums/p140/Maroschka/?action=view&current=IMGP8247.flv

Kommentarer

  • Elin säger:

    Hej! Vad söt hon är tösabiten eran. =) Kul att det blev en tjej nu också då ni redan hade en pojke. Inte för jag skulle vilja byta något av mina barn men det skulle ju vara kul att klä någon i rosa. ;)

    Fick du föresten mailet jag skickade?

    2008-09-13 | 20:32:07
    Bloggadress: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: