Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Välkommen till världen

Kategori: Allmänt

lilla grabb-kusinen. Inatt kom barnens första kusin...härligt! Jag väntar på bilder, önskar bara att hela situationen var bättre....

Idag har vi bara dolat på här hemma. Jakob fick någon släng av megasnabb magsjuka. Dagmormor ringde och han hade så ont i magen och hade kräkts, väl hemma sov han som en gris, sket o kräktes 1 gång till sen var han precis som vanligt igen och har ätit och lekt. Men han får vara hemma imorgon för säkerhetsskull. Vi skulle ändå inte gått på någon mammaträff eftersom Oliven snorar och kraxar värre än någonsin :( Gruvar mig för natten då hela hennes huvud är tätt tror jag.

Det är väl lika bra att lägga sig så får vi se hur natten blir...

Några bilder också:















Behöver jag säga att hon älskar  att bada :)
Varför tungan gärna är utanför munnen då vet jag dock inte

God natt!

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Va? Ha Jenny redan fått??

    2008-10-28 | 09:03:51
    Bloggadress: http://chocko.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Sjukt sött med tungan ute :)



    Grattis till kusinen får jag väl säga, efter mycket om & men! Finns något namn än?



    Ska hälsa från dig till mammagruppen btw. Juni var sjuk tidigare i veckan, men är tack & lov pigg nu. Jag hatar när man hör deras stackars snörvelnäsa! :(



    Hälsa Oliven att piggna till sig, kram från oss

    2008-10-28 | 09:25:07
    Bloggadress: http://johannasfunderingar.blogspirit.com
  • Kajsa säger:

    Aha, du hittat hårband?! Så fint! Leksaksaffär´n? Ser att ni inte heller ska på mammaträff! Vi ses nästa tisdag då... Krya krya till Lilldosingen!

    2008-10-28 | 10:42:40

Kommentera inlägget här: