Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Utmanad av Tella

Kategori: Allmänt

1. Vem tvättar?
Det gör vi båda men mest jag som är hemma
2. Vem diskar?
Diskmaskinen! Men jag plockar i stort sett alltid både i och ur
3. Vem dammsuger & skurar?
Jag jag jag!! Tror Magnus dammsugit max 3 ggr under 6 år.
4. Vem dammtorkar?
Jag...det har Magnus aldrig gjort
5. Vem tar hand om uppsättning av hyllor osv?
Magnus....där är han duktig
6. Vem sköter om bilen osv?
Magnus...bortsett från familjen så lever han för sina bilar..
7. Vem stryker kläderna?
Ingen...hoho..vi stryker aldrig kläderna..dom blir raka efter någon halv dag :p
8. Vem rengör avlopp osv?
Aldrig haft problem med avlopp men nog tror jag Magnus fixar sånt..
9. Vem storhandlar?
Antingen gör vi det tillsammans eller så gör Magnus det..
10. Vem kastar grovsopor, tidningar osv?
Magnus..

Jag utmanar:
Johanna
Sessalii
Evisaur
Maaraja
Ajkju

Kommentarer


Kommentera inlägget här: