Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Umeå...

Kategori: Allmänt

skulle jag verkligen verkligen behövt åka till!! Magnus har ingen möjlighet att ta ledigt och själv kör jag inte. Jag vågar inte ens köra inne i Lycksele så Umeå är bara att glömma! Jag hittar inte ens till lasarettet.
Jag skulle ju behövt komma mig iväg till Tompa så han får någon aning om hur tatueringen ska se ut och rita lite på det att jag kan få en tid efter jul och få den gjord innan WWW.
Någon av mina vänner som ska på en dagstripp till Umeå?

Just nu borde jag gå ut och kratta löv medans Oliven sover...men det tänker jag inte göra för jag måste dammsuga och skura så det är gjort innan helgen. dessutom vill jag inte riskera att någon får syn på mig. Det kan jag då tala om att nu är det färdigknaprat dessa p-piller! Fy fanken som jag ser ut efter jag började äta dom...finnar finnar finnar och just nu har jag något böldliknande mitt i ansiktet som gör förbannat ont. Nej vi får hitta något annat alternativ.

Längtar till löningen för då ska jag få en hårfärg av Magnus....det ser så hemskt ut just nu med utväxt och grejjer så nu blir det höst/vinter mörkt igen. Mörkbrunt.

Baj baj!

Kommentarer

  • eva säger:

    vi åker ju ner på söndagkväll..men vi åker ju inte tillbaka. Men hem kan man ju ta bussen?!

    Eller så kan du ta bussen ner nästa fredag och åka hem till villis med oss.

    2008-10-09 | 11:07:51
    Bloggadress: http://blogg.passagen.se/evisaur
  • marlene säger:

    jag var då där idag.

    2008-10-09 | 21:22:51

Kommentera inlägget här: