Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Morgonstund

Kategori: Allmänt

har guld i mun...? Så fan heller jag är skittrött!

Jag trodde Jakob var uppe kl 6.40 så då klev jag upp men han sov som en gris...typiskt. Så kl 7.15 klev han upp och Oliven låg till kl 8.
Nu har vi alla fikat och jag måste ta och hoppa in i duschen eftersom min kompis A som jag bodde med under gymnasiet kommer hit och har med sina två barn.
Det är så lustigt för det sägs ju att tjejer som bor ilag får likadan menscykel..och så här är det:
Min Jakob är född 15 april 2006, hennes Clara är född 20 april 2006. När jag var gravid i somras så skiljde det 2 veckor på oss då även A var gravid. När jag fick mitt missfall så talade jag om för henne att tyvärr blev det ingen bebis från vårt håll, då visade det sig att hon fått missfall dagarna innan. Efter ca 3 månader får jag ett sms där hon berättar att hon är gravid igen men att det var väldigt tidigt....och då hade jag vetet ett par veckor att jag var gravid igen ;)
Hon var beräknad 2 veckor efter mig men eftersom jag fick Oliven 2 veckor tisigt och hon fick gå över en hel del så skiljer det knappt 5 veckor på min Oliv och hennes Hannes :)

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Du få hälsa så mkt till henne från mej!

    2008-10-20 | 08:37:43
  • Tella säger:

    haha..men oj vilket sammanträffande..kusligt!

    2008-10-20 | 10:50:11
    Bloggadress: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: