Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Kvällning....

Kategori:

så var det kvällen. Mammaträffen var trevlig, många små söta troll och barnen skötte sig exemplariskt. Jakob har blivit så duktig min lilla Lillegris. Efter träffen for vi förbi mormor och där skulle Jakon stanna tills morfar kom hem.
Några timmars enare ringer telefonen och det är Jakob som säger att han ska sova hos morfar....jahapp.
Ser fram emot nästa tisdag, det är så kul att få komma ut. Jag och Oliven sitter bara hemma och mossan växer snart ut på oss. Men Jakob får stanna hemma för han verkade inte så road...stackarn verkade lite uttråkad.
Och jag var jätteduktig och hade kameran med mig med nyladdade batterier och allt....men jag glömde ta fram den..suck.

Här är iallafall några bilder på Oliven från ikväll:








Kommentarer

  • Veronica säger:

    Så sööt! Hur gammal?

    Stolen på sista bilden verkar jätte praktisk!

    2008-10-15 | 16:31:00
    Bloggadress: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: