Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Ett av mina bästa köp

Kategori: Allmänt

utan tvekan!!



"Make Up Stores absoluta stolthet och storsäljare! Detta är en högpigmenterad concealer med neutraliserande egenskaper. En vanlig concealer döljer genom att täcka, Cover all Mix är fungerar som neutraliserare viket betyder att den dels döljer genom att täcker, men framför allt döljer genom de neutraliserande pigmenten.
Gul neutraliserar röda partier såsom ytliga blodkärl, blemmor etc.
Orange neutraliserar blåa toner i ansiktet som t ex under ögonen.
Beige används för att ljusa upp de båda färgerna och som bas på t ex ögonlocken. Kan även användas som high lighter under exempelvis ögonbrynet. "


Jag har haft väldigt jobbigt med att jag är så svart under ögonen sedan man började vara vaken lite under natten och så och inte lyckats dölja de alls med min egen sån där...öhh...vad kallas det...sån som ska dölja finnar och sånt.
Så blev jag tipsad om att prova denna och den är jäkla fantastisk! Visst ser jag fortfarande trött ut då jag är svullen under ögonen men den tar bort mycket av det svarta och man ser rent pigg ut och den gula färgen döljer finnar och skit bra mycket bättre än ett vanligt täckstift..jaa så heter det ja, täckstift. Och dryg är den också.
Helt klart 10 poäng av 10!!

Kommentarer

  • Tella säger:

    oooh..ska genast testa! har fingrat på den flera ggr på affären här i umeå men har aldrig vågat köpa.. köper allt mitt smin från make up store. SÅ bra kvalite´ på allt!!

    2008-10-18 | 10:21:57
    Bloggadress: http://tellas.blogg.se/
  • Kajsa säger:

    Ja den är kanon, jag har haft den i några år nu...kan inte vara utan, beroendeframkallande helt klart!!!! Ett tips! Eftersom färgerna alltid tar slut vid olika tidpunkt så har jag börjat köpa var färg för sig(endast gul å röd då den beigea känns lite oanvändbar). i större burk! Kanon! =)

    2008-10-18 | 11:26:00
  • Elin säger:

    Jag kan bara hålla med! Den är SUPER!

    2008-10-18 | 18:56:55
    Bloggadress: http://ellllliiiiin.blogg.se/
  • Ewa säger:

    Men ååh! Går den inte att köpa online nånstans? Skulle verkligen behöva en concealer, och var köper man en sån där bra här i villis??

    2008-10-19 | 17:12:46
    Bloggadress: http://minasmaunderverk.blogspirit.com

Kommentera inlägget här: