Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Torsdag

Kategori:

och äntligen börjar det trilla lite snö. Man tycker ju att nu när det är nästan mitten på nov så borde det sätta igång och snöa och inte sluta försen det ligger kvar.

Idag har vi inte gjort så mycket...spelat och busat med Olivia. Jag kan inte sluta pilla i hennes mun för jag tycker det är så spännande med hennes tänder. Inte var jag så med Jakob. Kanske för att han hannn bli över 6 månader och fdå förväntade jag mig tänder. Det gjorde jag inte nu. Hon har iallafall varit på topp topp toppenhumör idag och vi har busat tills hon skrikit av glädje..MYS!


Jag vet inte vad hon fick för sig här

 
Mer konstiga miner


Dreggel dreggel


Snygging där


Tänderna kliiiiar


"Där inne är de små kornen"


Vackra vackra barn


Linslus


Kliar tänderna med Nalle Puh



Kommentarer

  • Insanity säger:

    Alltså, hon måste ju ha världens sötaste näsa alltså :D



    Hela hon är söt iofs ;)

    2008-11-13 | 17:27:59
    Bloggadress: http://litetu.blogg.se/
  • christine säger:

    Vad hon var lik storebror på 2a kortet uppifrån =)

    2008-11-13 | 19:22:06

Kommentera inlägget här: