Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Tjo!

Kategori: Allmänt

Nu ligger båda ungarna! Olivia somnade i min famn innan jag hann lägga henne o Jakob har vl inte somnat än men snart. Hon ropade nyss in mig och ville kramas o pussas. Ett mycket fungerande sätt att få vara vaken liiiite längre eftersom man inte kan säga nej till kramar och pussar.

Ikväll gjorde jag slag i saken och hoppade upp på Orbitreken. SHISE så jobbigt dte var! 10 min sen var jag nästan död. Men bara man fortsätter går det nog snabbt att öka på tiden. Magnus blev ju nyfiken på om han skulle klara längre men det gjorde han inte. Dock kom han på idén att vi ska "tävla" mot varandra. Vi måste köra minst varannan kväll men är det så att han tänkt vila men JAG kör så måste han också köra och sen ser vi vem som bäst ökar på tiden. Ett bra sätt att hålla igång det hoppas jag.

Nu ska jag stoppa in lite bröd i ugnen och sen se lite Greys Anatomy tror jag!

Tjing!

Kommentarer

  • lisa säger:

    Åh har ni köpt en sån ? Härligt, då måste ni använda den :) Smart att sporra varann .

    2008-11-25 | 09:56:08

Kommentera inlägget här: