Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Olivias dag!

Kategori:

Så var den här dagen äntligen över och man kan sätta sig ned och slappna av lite. Allt flöt på jättebra och båda bernen var så fantastiskt duktiga!! Jakob satt still i kyrkan och busade sedan med barnen och Olivia sa inte ett knyst. Hon var glad och nyfiken under dopet och ett tag på fikat sen när hon blev trött och jag förväntade mig att hon skulle tjura så somnade hon bara i min famn.
Fika fanns det för en hel arme och som jag redan visste blev det hur mycket som helst över. Allt var jättefint nere i församlingshemmet också. Våra föräldrar och framförallt min älskade lilla mor har hjälpt till så mycket att utan dom skulle det inte blivit något alls av det.
Presenterna höll aldrig på ta slut och hon fick så mycket fina saker!! Har fotat en del men långt ifårn allt utan det som fanns framme när jag slog igång kameran.




Doptallriken som blev hemskt dålig på bild. jakob har som ni ser en likadan.


Ett jätte jätte suddigt kort på en speldosa med plats för foton, ett par coola skor och ett smycketskrin som också innehöll en superfin liten liten ring.


Jättevackra doptavlor


En "mäta hur lång du är" sticka.

Sen var det pengar, en toppendyna till matstolen, 2 jätteifna halsband, en matservis, massa massa kläder, fotoramar, lekasaker och så mycket mer!!

TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER!

Nu hoppas jag tiden går fort till dess ungarna ska lägga sig så man kan slänga sig i soffan..eller spela vi får se ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: