Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Morgonens Oliv

Kategori: Allmänt





Jakob är hos dagmormor idag. Jag försökte få honom att stanna hemma med mig idag för jag ville gosa med honom men han ville till barnen. Ställde Oliven bredvid honom och så stor han är min älskling. Han sa "Olivia är en liten bäbis, Jakob är en stor kille"
Verkligen.

Igårkväll åt jag julbord med jobbet,. Som jag åt!! Jag är mätt än. Så nu är jag nöjd för i år. Jag förstår inte riktigt det där med att vilja äta julmat tusen gånger....så gott är det ju inte.

Det kliar i mina fingrar....det är så ratit och smutsigt här hemma nu. Jag hade egentligen städdagen igår men jag tänkte jag skulle  försöka hålla mig fram tills lördag och julstädningen och ta allt jätte ordentligt då, städa från morgon till kväll.
Men för mig som inte tål att se en fläck på bänken är det jobbigt!!

Nu ska jag busa med Oliven lite innan hon ska sova igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: