Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Monster!!

Kategori: Allmänt

Fy fan vilka monster det finns!!

http://www.vk.se/Article.jsp?article=230561

I åtta månader!! Åtta månader var han livrädd och hade förmodligen så ont. Han kanske trodde att det var så livet skulle vara...han visste nog inte så mycket annat.....kunde inte låta bli att gråta när jag läste. Jag ser en stackars liten pojke framför mig, blåslagen och ledsen. Försöker slå bort bilden men kan inte.

Herregud...hans rygg var bruten och han var förlamad men dom såg det inte!!
Och 60 besök utan att någon reagerade!! Det är så illa att jag bara vill kräkas!!

Det är nästan så man får säga tack o lov att han dog....nu slippe rhan bli plågad dygnet runt, ha ont och vara rädd.
Lille vän....


Monster överallt....

Den här historien borde ju helle rinte finnas...

OBS! Den är väldigt sorglig och du kommer att gråta!

www.youtube.com/watch?v=uWow42TCwzg

Kommentarer

  • lisa säger:

    Usch jag vågar/vill inte läsa ...

    2008-11-13 | 11:08:51
  • anna säger:

    hej, i januari kommer vi starta en ny nybörjargrupp i babysim. Så jag passar på att göra lite smygreklam här hos dig. sprid gärna ordet vidare! ;)kommer dock även en annons i vilhelminaaktuellt i slutet av månaden!

    2008-11-13 | 12:18:45
    Bloggadress: http://stannaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: