Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Hemma

Kategori: Allmänt

från prästen. Det blir enkelt och bra precis som vi vill ha det. Jag gillar tanken att föräldern får hålla barnet över dopskålen för att inte skrämma barnet.
Önskar bara att det var söndag o allt var över. Jag gillar inte sånna här stora arrangemang alls.  jaja det går säkert bra.

Sitter nu och dricker hallon/mango/kokos te som jag köte igår och det än sanslöst gott. Eva eller Maria kommer absolut få köpa hem mer av det åt mig när det tar slut. Blev en chokladmuffin också...jag kan bara inte vara nyttig!! Jakob sitter också och dricker en kopp te....han är inte som andra barn :)

Nu ska jag fundera på middag, laga middag, hämta Magnus på jobbet, fara å storhandla hela stora familjen och jag ska på babyhörnan o leksaksaffären och köpa de sista julklapparna till ungarna så det är klart!

Hejs!

Kommentarer

  • maria säger:

    Jag kommer då definitivt att köpa det där teet själv, lät super gott.

    2008-11-20 | 00:24:44
    Bloggadress: http://maarajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: