Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Gräsänka

Kategori: Allmänt

visst är det så man kallas då karlsloken är bort apå kalas om man sitter själv hemma? Eller själv o själv jag har ju Oliven men skulle hon vara vaken och då övertrött så är hon fasen inte ett vidare roligt sällskap. Jakob ska sova hos mormor och morfar så han är väl ungefär så lycklig han kan bli.

Det blir nog till att se en massa Greys Anatomy avsnitt, äta jordnötsringar och dricka cola. Det går inte bra för mig att bli mindre....ingen som helst karaktär och jag blir så vansinnigt arg på mig själv.!!!
Men som det verkar nu kommer jag nog mest få vagga och vyssja Oliven. Hon mår inte bra :( Ni har ju sett ögonen och hon är jätte rosslig i bröstet och fortfarande snorig.....härlig kväll.

Nu måste jag ha ett tuggummi...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: