Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Förändringar

Kategori: Allmänt

Idag måste jag försöka hinna köpa min hårfärg. Ser ut som nåt slask i håret när slingorna vuxit ut och min egna äckliga råttfärg kommit fram. Såg idag att jag fått en snygg ofrivillig lugg också av allt hår som gått av och lossnat. Sen ska jag klippa mig hos Kajsan nästa vecka och har beställt tid hos optikern veckan därpå.
Tack för tipset Johanna jag har skickat efter 6 olika bågar att prova. Hoppas något ser ok ut. Fast det blir ju inte så billigt som 345kr för man måste ju välja till diverse saker men 1000kr ca är ju iallafall billigare än annars.

Tyvärr är laser helt uteslutet för mig, redan pratat med ögonläkare om det. Då dom inte ens har ett namn på ögonsjukdomen jag hade i flera flera år som både förstörde hornhinnorna och drog ned synen ordentligt så skulle inte laser vara en bra lösning.

Nu skulle man bara ha lyckats bli av med 10 kilo fladderfett.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: