Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Ett mysterium

Kategori:

som jag bara inte kan lösa!!! Jag får det inte att gå ihop alls!



Ni ser bodyn hon har på bilden...den sitter finfint på henne nu. Kanske något lite stor men inte så det stör.

Här kommer en bild på Jakob i samma body:



Ser ni datumet? Har var alltså knappt 11 månader på bilden!! Oliven är knappt 5 månader men dom kan ha samma body. hur är det möjligt?? Det är ju inte så att Oliven är ovanligt stor för det är hon inte och Jakob var inte liten heller, han låg lite över medel på längd och gör fortfarande. Han har alltid vart en lång kille. Så HUR kan dom ha samma body vid så olika tidpunker i deras lilla liv??
Jag får inte ihop det....

Kommentarer

  • Elin säger:

    Så har det varit för oss också. Nu är ju iofs kelvin större än vad Wille var, men vissa kläder som kelvin har kunde wille ha för ett halvår sedan. Det måste bero på att dom inte växer lika snabbt när dom blir äldre. Så kanske lilltjejen också kan ha den när hon är 11 månader. =)

    2008-11-06 | 11:04:16
    Bloggadress: http://ellllliiiiin.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Jo, jag funderar skarpt på tänderna även om det är lite tidigt. Har försökt att se & känna, men det är ju inte det enklaste, det är ju en tunga i vägen överallt. Du minns kanske att jag sa att det gjorde ont ibland när jag ammade henne, hon "bet" ju som till på mammaträffen :) Jag vet inte om det är normalt, men nu har det hänt ett flertal tillfällen sista veckan så kankse hon har något hårt i munnen? Hmm.



    Btw, sjukt söt frisyr Jakob har på bilden, ser riktigt ubergulligt ut :)

    2008-11-06 | 12:47:13
    Bloggadress: http://johannasfunderingar.blogspirit.com

Kommentera inlägget här: