Maroschka

En småbarnsförälders vardag

En dag närmare

Kategori: Allmänt

advent!! Jag hålle rpå längta ihjäl mig efter att få julpynta. Julkänslan har liksom gått fårn att knappt finnas till att bli starkare o starkare för varje år sedan barnen kom.Det tråkiga är att vi har så lite julpynt :( Ska kolla igenom mammas saker lite tror jag och kanske det finns nåt billigt nere i källaren på domus. Man skulle ha vart på dollarstore men vi ska inte till Lycksele nå så. Men på lördag blir det storstäd hela dagan alltså och sedan upp med pyntet på kvällen så att man får tända första ljuset på söndagmorgon.

Nu blir det kyckligwok till lunch och sen vill jag nog ha kassler till middag tror jag, med sås på grädde och sweet chili...mums.







Kommentarer

  • Evelina säger:

    vad konstigt, för jag ha inte lösenordsskyddat min blogg, tar du dej fortfarande inte in?

    2008-11-24 | 11:53:13

Kommentera inlägget här: