Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Äntligen morgon

Kategori: Allmänt

jag hatar nätter just nu! Jag trodde det skulle vända någongång och hon skulle börja sova bättre men icke....jag är utmattad!

Mysdag hemma idag med båda barnen. Jakob är lite småfebrig så han ligger under en filt och ser på Dora utforskaren. Olivia sitter o skrattar i sin stol.  Och nu kräktes hon ned halva bordet....suck.

Och snön den bara vräker ned...mysigt. Mer snö = mer julstämning. Jag längtar som en galning till på söndag. Då får man tända alla små ljus och stjärnor tidigt på morgonen. Dola på i julstämningen på dagen och sen ut och titta på tomten på kvällen....jaha..nu kräktes hon ned bordet igen :(. I allafall...och sen på kvällen när ungarna lagt sig så ska jag o M se film, tända massa ljus och dricka glögg.
Var o tittade på lite julpynt igår...men vad tusan..en tomte typ 40kr och då vill man ju ha ett par st och lite annat kraffs...och nej det blir för mycket pengar på "onödiga" ting såhär före jul med en liten föräldrapenning på kontot...

Fikatajm nu!



Lortungen :)


Gladskiten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: