Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Palt!

Kategori: Allmänt

Idag blir det palt hos mamma...mumma.

Jag ska prova äta mjölkfritt för att se om det blir bättre i Olivias mage, Känns så jobbigt eftersom man måste tänka på allt hela tiden. Maten måste stekas i speciellt smör osv. Blir svårt att äta borta, får ta med egen mat.
Kanske gör det min planerade viktminskning lättsammare då jag tillslut inte har något jag kan äta :p

Näää..vänta på att Olivia vaknar nu sen mata och så promenad till mamma.

Kommentarer

  • lisa säger:

    Hur fick du din blogg bakrund så här fin ?

    2008-07-14 | 18:10:24
  • Emily säger:

    Hej. Ja det var lite klurigt i början, men jag har ätit mycket vegansk mat. Veganska recept finns ju på internet. Veganer äter ju ingenting från växtriket, alltså då inget mjölkprotein eller mjölksocker heller.

    Carlshamn har mjölkfritt margarin och det finns ett smör som heter Keiju eller ngt sånt som är mjölkfritt.

    Det tar ett tag innan man har koll på allt, men man vänjer sig rätt så snabbt. Hoppas det blir bättre!

    2008-07-14 | 20:40:17
    Bloggadress: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här: