Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Min älskade

Kategori:

ÄLSKADE Olivia sover som en gris i vagnen just nu. Tror hon blev helt däckad efter maten. Då hon varit väldigt missnöjd på sistonde och inte verkat äta sig mätt så fick hon först amma sen testade vi att ge lite ersättning då mpnga tipsat om det så hon blir mätt o mer nöjd. Hon slukade allt och somnade som en stock.
Det känns sådär....allra helst skulle jag ju vilja BARA amma och börjar man skifta med flaska är ju risken stor att hon tillslut ratar mig helt :(
Men samtidigt är det ju mycket värt med en gladare bebis också. Hon går upp super i vikt men det betyder ju inte att hon äter sig belåten utan bara att hon äter tillräckligt.

Ja vi får se hur det går...jag hoppas hon vill amma iallafall några månader till. Någon förhoppning om att få amma upp mot 6 månader har jag inte då det inte gick med Jakob heller.

Men nu grymtar det i vagnen så nu blir det kvällsslurk och sen sova.

GodNatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: