Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Jobbigt beslut

Kategori: Allmänt

jag har lagt ut en annons på Rikki på Blocket :(
Jag har inte helt bestämt mig ännu men lägger ut annons och ser vad jag får för svar. Får jag något som känns väldigt rätt så får han nog flytta. Han har det inte så bra här som han skulle kunna ha. Han gillar inte att barnen kommit hit alls och borde vara någnstans där han kan få så mycket mer tid. Det känns skitjobbigt men man måste ju tänka på honom och han kan få det bättre någon annanstans.....
Ledsamt...

Kommentarer

  • lisa säger:

    fy vad jobbigt ! Hoppas du hittar någon som du tror passar in .

    2008-07-29 | 19:54:31
  • Ulrika/Insanity säger:

    Men nääe, så tråkigt :(



    Men skönt iaf att du tänker på vovvens bästa och jag hoppas du hittar den rätta ägaren och hemmet för honom!

    2008-07-29 | 23:17:11
    Bloggadress: http://litetu.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Usch, va tråkigt! Visst hade du en annan vavva förr, den var skitfin minns jag - vad hände med den? Jag undrar just hur det går här hemma också, Ozzy har blivit rätt svartsjuk & även fast man försöker anstränga sig extra så är det svårt. Mardrömmen är ju att det inte funkar, eller att Juni blir allergisk. Nåja, den som lever får se, men man får hoppas på det bästa :)

    2008-07-31 | 11:14:21
    Bloggadress: http://johannasfunderingar.blogspirit.com
  • Kajsa säger:

    Hej! Hur mår ni?! JObbigt med lillan som har ont! =(

    Bella är så snäll, helt otroligt kan ligga och kika, länge... man hör henne sällan gråta, bara om hon är riktigt riktigt hungrig! Eller skitit riktigt mycket i brallan!=) Men hon rapar o fiser så bra så! Tack gode gud för det! Men det kan ju ändras fort! Hur går det med de där dropparna eller vad det var som du beställt? Blir det bättre? JObbigt när det varit så varmt va! Man blir ju galen. Skänare nu idag med lite frisk kallare luft! Näe undra om man skulle ha hoppat isäng! Kram

    2008-08-02 | 22:44:55

Kommentera inlägget här: