Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Sjukstugan

Kategori:

det blir det idag. Har tid kl 13. Olivia äter fortfarand einte och dricker så pass lite att hon knappt kissar och det hon kissar luktar jätte starkt. Måtte dom hitta vad det kan bero på så man inte åker hem och ska "avvakta" för att dom inget fel hittar. Om dom inte hittar någpt vad är det då??? Hon kan ju liksom inte över en natt ha slutat tycka om gröt, välling, mat osv??
Frustrerande!!!!

Och så hjälplös jag känner mig :(

Undra om jag ska ta med Magnus också eller om han mår bra. Han skulle upp o skotta av lilltaket så det inte går söner igen och rätt vad det är så ser jag honom rasa ned förbi fönstret och stegen efter. När jag öppnar dörren hör jag nere ifrån snön "jag lever"....

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Va jobbigt, hemskt det där och inte veta vad som är fel och att man inte kan göra nåt...huvva...de små liven, och inte kan de säga själv vad som är fel heller.=/ Hoppas att hon blir bättre snart.



    Jo men visst är jag en tjuvrökare, sedan jag va 13 år! Men bara tjuvrökt! Aldrig blivit "fast".



    Nu längtar jag verkligen efter en cigg samtidigt som jag surrar i telen med min bästisLina! hihi...



    Hoppas ni haft en bra jul annars!

    Det har vi!=)



    Krya krya kram till sjuklingen...

    2008-12-26 | 11:05:30
  • Ea säger:

    Självklart kan jag göra det. Om dom finns kvar. Jag kan gå förbi och kolla. Är det blommorna du vill ha? Hoppas att du fått någon klarhet i vad det är Olivia drabbats av. Låter inte alls kul! Hoppas att ni haft en bra jul annars. Kram!

    2008-12-26 | 14:57:38
    Bloggadress: http://stronzata.blogspot.com
  • Ea säger:

    Det fanns bara svarta. Men fundera på saken och hör av dig så kollar jag upp det.

    2008-12-26 | 16:05:48
    Bloggadress: http://stronzata.blogspot.com

Kommentera inlägget här: